Ο φοινιξ…

9 12 2010

…οχι του harry Potter, αλλα της γειτονιας μου στα Ψακουδια!

Το Τελος!

στεκόταν περήφανος για τουλάχιστον 20 -βάλε χρόνια!

βέβαια, η αλήθεια είναι οτι είχε μεγαλώσει αρκετά, και ίσως δημιουργούσε προβλήματα…

ετσι…

...αρχισε το κούρεμα!

και συνεχίζουμε…

κόψε απο 'δω... κόψε απο 'κει...

τι έμεινε;

τούφα !

και … τελος…

η "αποκαθήλωση" κοντεύει!

...πάει !

κι έμεινε ο κορμός!

και τώρα τον κορμό!

μας τελειωσε!

εγω προσωπικά ενιωσα πολυ παραξενα οταν ειδα τον κορμο του ξαπλωμένο στο πεζοδρομιο, τον ειχα συνδεσει με την παιδικη μου ηλικια και τα παιχνιδια μου, τα Ψακουδια μου, ηταν στο καδρο σχεδον ολων μου των παραθύρων !

τουλάχιστον εχει αφησει συνεχιστές! πολλοι ειναι οι φοινικες που προερχονται απο αυτον, και ειναι παρόντες σε μια ακτινα μεχρι και 50μ.

ας ειναι…


Ενέργειες

Information

One response

9 01 2011
Κώστας

Όντως την έκανε την δουλεία του. Έχει αφήσει πολλούς απογόνους!

Σχολιάστε

