αγαπημένα Ψακούδια

25 01 2011

μερικές φωτογραφίες απο τα «αγαπημένα» μου Ψακούδια…

εποχές στα 80’s…

ο παππούς μου ο Μήτσος, η γιαγιά μου η κυρά-Θυμία, το μαγαζί μας όταν τα Ψακούδια ήταν ακόμη αγνά, παλιοί πελάτες- φιλοι, ο θείος μου ο Γιώργος, εγω ο μικρούλης κτλ…

απο τις πιο αγαπημένες μου φώτος...

ουτε καν 80's... 1977-78 μαλλον -μικρή η κουζίνα και δυσκολη η δουλειά

ο θειος μου ο Γιώργος, ποζάροντας στην βαρκα μας - 1980's

ο πατέρας μου χαρούμενος στο μαγαζί - 1977-78

ο πατέρας μου με τον Bruno, εναν Ιταλό φιλο μας που μας επισκέπτεται καθε χρόνο απο το 1977 μεχρι σήμερα

δούλευα από μικρός...

...κι έπινα και μπύρα... - τότε είχαμε το χρόνο να τρώμε ολοι μαζί κατα το break του απογεύματος

νοέμβριος ή δεκέμβριος στα τελη του '70

έχω κι άλλες, θα τις ανεβάσω αργότερα…


Ενέργειες

Information

2 responses

25 01 2011
Κώστας

Μπράβο Δημήτρη πολύ ωραίες φώτο. Απίστευτο είναι πως ήταν τα Ψακούδια τότε.

25 06 2011
Αυγέρου Γεωργία

Πολύ χάρηκαμε! Σ΄ευχαριστούμε!

Σχολιάστε

